frumusele.ro > Frumusete / Ingrijirea Corpului / Dieta pentru o piele sanatoasa
logo frumusele.ro
facebook icon Facebook   |   Consiliere!   |   Contact

Aboneaza-te la NEWSLETTER!

Vrei sa primesti in fiecare saptamana pe email noutatile de pe frumusele.ro???


Aboneaza-te cu adresa ta de email si in fiecare miercuri vei primi articolele postate in ultima saptamana.

ABONEAZA-TE
Necesarul Zilnic de Calorii

Calculeaza-ti necesarul zilnic de calorii cu ajutorul sistemului BMR si personalizeaza-ti meniul in functie de rezultatul obtinut cu ajutorul calculatorului de calorii!


Valoarea RMB arată cantitatea minimă de energie necesară pentru a îndeplini in condiții normale funcțiile fiziologice esențiale ale organismului.

CALCULEAZA
 CONSILIERE !

Nu esti sigura de tinuta ta?

Vrei sa stii ce alta coafura ti s-ar potrivi?

Ai probleme cu silueta?

Ai nevoie de idei noi pentru manichiura ta?

Vrei doar o nota din partea noastra?

Scrie-ne ce sfaturi doresti si specialistele noastre iti vor raspunde imediat!

CONSILIERE

Sanatate

Frumusete

Moda si Stil

Divertisment


ReMedic.ro banner curatatcovoare.ro banner addox.ro schimb bannere


PARTENERI



NEWSLETTER

Vrei sa primesti saptamanal noutatile aparute pe frumusele.ro ? Te rugam sa introduci adresa ta de email:



frumusele.ro - TOATE SUNTEM FRUMUSELE !

Dieta pentru o piele sanatoasa

Articol de Carmen | joi, 05 ian 2012 | Frumusete | Ingrijirea Corpului | 3536 vizualizari
Dieta pentru o piele sanatoasa
facebook share

Galerie Poze: Dieta pentru o piele sanatoasa
Galerie Poze: Dieta pentru o piele sanatoasa
Galerie Poze: Dieta pentru o piele sanatoasa
Galerie Poze: Dieta pentru o piele sanatoasa
O dieta echilibrata te poate ajuta sa ai o piele sanatoasa, curata si ingrijita mai mult decat orice crema scumpa sau tratament cosmetic complicat si ... de asemenea, costisitor.

Iata in continuare o lista de sfaturi culese de la cativa nutritionisti care au raspuns intrebarilor noastre legate de ingrijirea pielii prin dieta, lista care speram sa te ajute in alegerea corecta a alimentelor de care pielea ta are nevoie pentru a putea fi o piele sanatoasa.

"Pielea este cel mai mare organ al corpului omenesc iar celulele din care este formata se reinnoiesc la intervale cuprinse intre 15 si 30 de zile" ne spune unul dintre nutritionisti.

"Daca dieta este saraca in oricare dintre substantele nutritive importante de care pielea are nevoie pentru a se regenera, atunci organismul neavand rezerve din care sa poata suplini acel deficit, nu poate contribui la refacerea celulelor noi. Acest lucru este primul care se vede la suprafata, pielea ramanand palida, uscata, cu senzatia de incarcare din cauza celulelor moarte neinlocuite, uneori chiar cu o culoare cenusie (mai ales in cazul fumatorilor), cu cearcane in jurul ochilor, cu eczeme, etc... " ne mai spune un alt nutritionist.

Vitamine si minerale



Printre cele mai importante vitamine si minerale de care pielea are nevoie si care pot fi gasite in fructe, legume, nuci, seminte, leguminoase, cereale si carne, se numara: vitamina C, vitamina E, seleniu, zinc si fier - toate acestea protejeaza pielea, imbunatatesc elasticitatea acesteia si grabesc vindecarea oricaror leziuni sau afectiuni cutanate.

Pe langa vitamine si minerale, pielea mai are nevoie si de proteine, pe care le gasim in carnea slaba, carnea de pui, peste si de acizi grasi Omega-3, pe care ii gasim in uleiul de peste (peste gras).

Daca toate acestea inca nu fac parte din dieta ta zilnica, atunci incearca sa le incluzi treptat si NU toate odata ... una sau doua elemente noi pe saptamana ar fi de ajuns, pana ce copletezi toata lista :)

Top 5 - sfaturi pentru o piele sanatoasa



1. Spune NU dietelor drastice: sunt foarte sarace in nutrientii importanti pentru sanatatea pielii si nu numai iar atunci cand greutatea corporala oscileaza prea mult, pielea isi pierde elasticitatea si incepe sa se lase, sa se deformeze.
2. Fructele si legumele sunt cei mai buni prieteni ai pielii tale - alimentele pe baza de plante sunt o sursa importanta de antioxidanti care ajuta la neutralizarea radicalilor liberi.
Radicalii liberi apar atunci cand moleculele "se sparg" si au fost asociati cu imbatranirea si aparitia ridurilor.
3. Nu te teme de grasimea din alimente ... atentie insa, nu este vorba de orice fel de grasime :) - uleiul de peste bogat, avocado, nucile si semintele contin acizi grasi esentiali pe care organismul nu ii poate produce. Acestia ajuta foarte mult la imbunatatirea elasticitatii pielii.
4. Mentine-ti pielea bine hidratata ... din interior - consuma multe lichide, in special apa.
Vei vedea efectele imediat: pielea va straluci de sanatate, va fi mai elastica, vor disparea cearcanele, porii se vor inchide, etc.
5. Gustarile ... intre mese - sunt permise insa nu orice gustari :). Incearca nuci, seminte si fructe uscate pentru ca elibereaza glucoza lent si constant in organism si echilibreaza astfel nivelurile de zahar din sange, oferind de altfel si pieli nutrienti importanti.

Mai multe articole pe aceasta tema:
Tags | 


ADAUGA COMENTARIU

"Dieta pentru o piele sanatoasa"

captcha  = 



copyright © 2011 frumusele.ro | Toate drepturile rezervate.
Reproducerea integrala sau partiala a textelor sau a fotografiilor din orice pagina a site-ului frumusele.ro este posibila numai cu acordul prealabil scris al administratorului site-ului.