frumusele.ro > Sanatate / Dieta / Dieta South Beach
logo frumusele.ro
facebook icon Facebook   |   Consiliere!   |   Contact

Aboneaza-te la NEWSLETTER!

Vrei sa primesti in fiecare saptamana pe email noutatile de pe frumusele.ro???


Aboneaza-te cu adresa ta de email si in fiecare miercuri vei primi articolele postate in ultima saptamana.

ABONEAZA-TE
Necesarul Zilnic de Calorii

Calculeaza-ti necesarul zilnic de calorii cu ajutorul sistemului BMR si personalizeaza-ti meniul in functie de rezultatul obtinut cu ajutorul calculatorului de calorii!


Valoarea RMB arată cantitatea minimă de energie necesară pentru a îndeplini in condiții normale funcțiile fiziologice esențiale ale organismului.

CALCULEAZA
 CONSILIERE !

Nu esti sigura de tinuta ta?

Vrei sa stii ce alta coafura ti s-ar potrivi?

Ai probleme cu silueta?

Ai nevoie de idei noi pentru manichiura ta?

Vrei doar o nota din partea noastra?

Scrie-ne ce sfaturi doresti si specialistele noastre iti vor raspunde imediat!

CONSILIERE

Sanatate

Frumusete

Moda si Stil

Divertisment


ReMedic.ro banner curatatcovoare.ro banner addox.ro schimb bannere


PARTENERI



NEWSLETTER

Vrei sa primesti saptamanal noutatile aparute pe frumusele.ro ? Te rugam sa introduci adresa ta de email:



frumusele.ro - TOATE SUNTEM FRUMUSELE !

Dieta South Beach

Articol de Alexandra | marți, 26 iul 2011 | Sanatate | Dieta | 4522 vizualizari
Dieta South Beach
facebook share

Continuam seria de diete cu Dieta South Beach - o dieta putin mai "sclifosita" - din cauza produselor mai pretentioase ce trebuiesc consumate. Cu toate acestea, este o dieta mai echilibrata si mai usor de urmat decat alte diete...

Principiu - Dieta South Beach:


Dieta South Beach este cunoscuta ca versiunea "sanatoasa" a dietei Atkins. Cu toate acestea, acesta dieta nu este Atkins. Nu este o dieta saraca in carbohidrati. Este vorba despre echilibrarea carbohidratilor buni cu cei "rai". Principii mixte de a manca echilibrat, putin-si-frecvent, carbohidrati slabi glicemic - sunt toate incluse in dieta South Beach.

Dieta South Beach consta in 3 faze:


  1. Prima etapa incepe cu o faza de doua saptamani de inductie limitata. In aceasta faza majoritatea carbohidratilor (cum ar fi orez, paste, paine) trebuie evitati. Poti consuma carnuri - crustacee, pui, curcan, peste - impreuna cu nuci, branza (fara grasimi), oua, salate si legume.
  2. A doua faza reintroduce unele dintre alimentele evitate in faza 1 - dar cu moderatie. Tine aceasta faza pana cand ai ajuns la greutatea dorita. Pierderea in greutate ar trebui sa incetineasca pana la 0,5 -1 kg pe saptamana.
  3. A treia faza tine mai mult de stilul de viata pe care trebuie sa-l adopti - sa mananci lucruri sanatoase si sa iti mentii greutatea.

Avantaje - Dieta South Beach:


Dieta South Beach a fost initial dezvoltata pentru cardiacii supraponderali. Pacientii au obtinut rezultate excelente, pierzand si in greutate si devenind mai sanatosi in general...

Dezavantaje - Dieta South Beach:


Unele produse (carnuri, branzeturi) pot costa destul de mult si pot fi gasite destul de greu.

Dieta South Beach - Prima Faza:


Mic Dejun: o omleta din 2 oua, ciuperci, 2 felii de sunca. Un pahar de suc de rosii si o cafea decofeinizata sau ceai.
Gustarea de dimineata: o felie de branza slaba Cheddar.
Pranz: salata de pui Caesar (fara paine-crutoane) cu putin sos Caesar.
Gustare de amiaza: 3 linguri de branza de vaci cu 1 rosie si 1 castravete.
Cina: somon la gratar cu sparanghel (fiert sau la aburi) si o salata din: frunze de salata, castraveti, ardei gras, rosii cherry si 2 lingurite de sos (fara zahar).
Desert: Lemon Ricotta Creme ( amesteca 115g urda cu un indulcitor si 1 lingurita de coaja de lamaie si extract de vanilie). Se serveste rece.

Dieta South Beach - A Doua Faza:


Mic Dejun: Un castron de cereale cu lapte degresat (eventual si cateva nuci) + 15 capsuni si o cafea decofeinizata sau ceai.
Gustarea de dimineata: un iaurt degresat
Pranz: 1 felie de paine integrala + o friptura de vita + salata verde + rosii, ceapa, mustar (un fel de hamburger)
Gustare de amiaza: 1 mar + 1 triunghi de branza topita fara grasimi
Cina: piept de pui cu legume trase la tigaie + putin spanac verde (in ulei de rapita) si o salata din: frunze de salata, castraveti, ardei gras, rosii cherry si 2 lingurite de ulei de masline si otet.
Desert: 1 para + o lingura de branza de vaci + cateva alune de padure

Dieta South Beach - A Treia Faza:


Mic Dejun: o omleta dintr-un ou cu 2 felii de sunca + 1 felie de paine integrala + 1 portocala si o cafea decofeinizata sau ceai.
Pranz: salata de ton facuta dintr-o conserva de ton (NU in ulei), salata verde, 1 rosie, jumatate de avocado, putina telina verde si ridichii. Sosul din ulei de masline, suc de lamaie, usturoi, piper sare etc.
Cina: pui de piept la gratar cu 6 linguri de cuscus, sparanghel fiert si o salata din salata verde, masline negre, o felie de branza feta.
Desert: 1 para fiarta in vin rosu.

Voi ce parere aveti?
Va tenteaza aceasta dieta mai mult decat dieta Atkins? Sau vi se pare prea pretentioasa?
Impartasiti-ne impresiile voastre prin comentariile de mai jos!

Mai poti citi despre:
Dieta Atkins
Dieta cu supa de varza
Meniu bazat pe principiul asocierii alimentelor
Reguli pentru o dieta eficienta
Ceaiuri care te pot ajuta sa slabesti
Dieta potrivita in functie de grupa ta sanguina

Mai multe articole pe aceasta tema:
Tags | 


COMENTARII

"Dieta South Beach"

georgiana ilie zice:
sper sa mearga aceasta dieta si sa ma ajute sa slabesc!
sâmbătă, 03 dec 2011 la ora 17:43   


ADAUGA COMENTARIU

"Dieta South Beach"

captcha  = 



copyright © 2011 frumusele.ro | Toate drepturile rezervate.
Reproducerea integrala sau partiala a textelor sau a fotografiilor din orice pagina a site-ului frumusele.ro este posibila numai cu acordul prealabil scris al administratorului site-ului.