frumusele.ro > Sanatate / Dieta / Dieta de 2 zile - Slabesti si previi cancerul la san
logo frumusele.ro
facebook icon Facebook   |   Consiliere!   |   Contact

Aboneaza-te la NEWSLETTER!

Vrei sa primesti in fiecare saptamana pe email noutatile de pe frumusele.ro???


Aboneaza-te cu adresa ta de email si in fiecare miercuri vei primi articolele postate in ultima saptamana.

ABONEAZA-TE
Necesarul Zilnic de Calorii

Calculeaza-ti necesarul zilnic de calorii cu ajutorul sistemului BMR si personalizeaza-ti meniul in functie de rezultatul obtinut cu ajutorul calculatorului de calorii!


Valoarea RMB arată cantitatea minimă de energie necesară pentru a îndeplini in condiții normale funcțiile fiziologice esențiale ale organismului.

CALCULEAZA
 CONSILIERE !

Nu esti sigura de tinuta ta?

Vrei sa stii ce alta coafura ti s-ar potrivi?

Ai probleme cu silueta?

Ai nevoie de idei noi pentru manichiura ta?

Vrei doar o nota din partea noastra?

Scrie-ne ce sfaturi doresti si specialistele noastre iti vor raspunde imediat!

CONSILIERE

Sanatate

Frumusete

Moda si Stil

Divertisment


ReMedic.ro banner curatatcovoare.ro banner addox.ro schimb bannere


PARTENERI



NEWSLETTER

Vrei sa primesti saptamanal noutatile aparute pe frumusele.ro ? Te rugam sa introduci adresa ta de email:



frumusele.ro - TOATE SUNTEM FRUMUSELE !

Dieta de 2 zile - Slabesti si previi cancerul la san

Articol de Alexandra | vineri, 29 mar 2013 | Sanatate | Dieta | 6371 vizualizari
Dieta de 2 zile - Slabesti si previi cancerul la san
facebook share

Dieta de 2 zile este bazata pe cercetarea doctorului Michelle Harvie - un dietetician recunoscut - si a profesorului Tony Howell - profesor de oncologie medicala la Universitatea din Manchester si director de cercetare la centrul de Prevenire a Cancerului de san GENESIS cu sediul tot in Manchester.

Principala motivatie in dezvoltarea acestei diete a fost aceea de a gasi o modalitate de a preveni cancerul la san.
Este o dieta foarte usoara deoarece presupune sa mancati normal 5 zile pe saptamana si doar 2 zile sa tineti aceasta dieta! Astfel, daca va tineti de plan pentru o luna, dieta va poate face sa pierdeti chiar si 10 kg + ca veti reduce astfel riscul de cancer la san.

Asadar, ideea dietei este ca 2 zile pe saptamana veti manca 25% din ce mancati intr-o zi normala pentru a va mentine greutatea. In medie, asta inseamna cam 500 calorii pentru femei.
Partea buna este ca nu veti numara calorii decat 2 zile pe saptamana iar in restul timpului veti putea manca orice va doreste sufletelul, cu conditia bineinteles sa nu exagerati! Asta inseamna ca in restul de 5 zile sa nu depasiti 2000 calorii pe zi. Probabil senzatia de foame nu va aparea niciodata, fiindca dupa o zi de dieta cu 500 de calorii, a doua zi veti savura mancarea mult mai mult, consumand astfel o cantitate mai mica decat de obicei.

Iata in continuare sugestia autorilor pentru aceasta dieta:

Sambata - Mananci orice (max 2000 calorii)


Mic Dejun: 2 felii de paine prajita integrala, unt, 1 ou fiert, suc de portocale.
Pranz: cartofi cu branza, salata de varza.
Gustari: 2 mandarine.
Cina: pui la gratar, pilaf de orez, spanac, 1 pahar de vin alb.

Duminica - Mananci orice (max 2000 calorii)


Mic Dejun: sandvis cu sunca, suc de portocale.
Pranz: pui la cuptor sau la rotisor, cartofi copti, morcovi, mazare. Ca desert o bucata mica de placinta de mere cu putina inghetata (miam!).
Cina: pui rece (ce a ramas de la pranz) cu crutoane.

Luni - Dieta (max 500 calorii)


Mic Dejun: 1 iaurt 0% grasime, 1 mar.
Pranz: ardei umplut dietetic, sfecla rosie, salata verde.
Cina: omleta din 2 oua cu sunca, rosii pe gratar.

Marti - Mananci orice (max 2000 calorii)


Mic Dejun: orez cu fructe de padure, cappucino.
Pranz: peste cu legume, 1 mar.
Gustari: 1 banana, 1 prajiturica.
Cina: peste la gratar, chipsuri la cuptor, porumb dulce.

Miercuri - Dieta (max 500 calorii)


Mic Dejun: o cacao sau o cafeluta (fara zahar!).
Pranz: supa de morcovi cu paine integrala, 1 mandarina.
Cina: tigaie picanta de creveti cu legume - morcov, fasole verde, varza si ceapa.

Joi - Mananci orice (max 2000 calorii)


Mic Dejun: ou fiert, paine prajita, suc de mere.
Pranz: conopida cu branza, prajitura mica de ciocolata.
Gustari: caise confiate.
Cina: lasagna de vita cu paine si salata de rosii.

Vineri - Mananci orice (max 2000 calorii)


Mic Dejun: iaurt cu fructe, cacao sau cafea cu lapte.
Pranz: iahnie de fasole, 1 banana.
Gustari: 1 mar, alune.
Cina: vineri seara cu fetele - salata de rosii cu mozzarella, pizza cu sunca si ciuperci, 1 pahar de vin rosu, jumate de tiramisu.

Retineti fetelor, meniul prezentat este sugestia autorilor dietei si evident ca suna ca din carti ... Tot ce trebuie sa faceti este sa nu depasiti 2000 de calorii in zilele normale si 500 calorii in zilele de dieta. Si chiar daca puteti manca si 2 x McChicken pentru 500 calorii, e bine sa incercati sa aveti mese regulate. Mai important decat slabitul in sine si decat dieta, este sa incercati sa va reglati metabolismul, sa-l reeducati astfel incat sa mancati de 3 ori pe zi - pentru a avea energie de-a lungul intregii zile!

Puteti consulta necesarul zilnic de calorii pentru a va face un meniu cat mai variat. Oricum, important e sa va tineti de dieta macar cateva saptamani, chiar daca mancati 1900 sau 2200 calorii!

Voi ce credeti? Sunteti dispuse sa tineti o astfel de dieta sau nu mai credeti in asa ceva? :)
Asteptam parerile voastre pe facebook sau in sectiunea de comentarii!


Mai multe articole pe aceasta tema:
Tags | 


ADAUGA COMENTARIU

"Dieta de 2 zile - Slabesti si previi cancerul la san"

captcha  = 



copyright © 2011 frumusele.ro | Toate drepturile rezervate.
Reproducerea integrala sau partiala a textelor sau a fotografiilor din orice pagina a site-ului frumusele.ro este posibila numai cu acordul prealabil scris al administratorului site-ului.