frumusele.ro > Sanatate / Dieta / Meniu bazat pe principiul asocierii alimentelor
logo frumusele.ro
facebook icon Facebook   |   Consiliere!   |   Contact

Aboneaza-te la NEWSLETTER!

Vrei sa primesti in fiecare saptamana pe email noutatile de pe frumusele.ro???


Aboneaza-te cu adresa ta de email si in fiecare miercuri vei primi articolele postate in ultima saptamana.

ABONEAZA-TE
Necesarul Zilnic de Calorii

Calculeaza-ti necesarul zilnic de calorii cu ajutorul sistemului BMR si personalizeaza-ti meniul in functie de rezultatul obtinut cu ajutorul calculatorului de calorii!


Valoarea RMB arată cantitatea minimă de energie necesară pentru a îndeplini in condiții normale funcțiile fiziologice esențiale ale organismului.

CALCULEAZA
 CONSILIERE !

Nu esti sigura de tinuta ta?

Vrei sa stii ce alta coafura ti s-ar potrivi?

Ai probleme cu silueta?

Ai nevoie de idei noi pentru manichiura ta?

Vrei doar o nota din partea noastra?

Scrie-ne ce sfaturi doresti si specialistele noastre iti vor raspunde imediat!

CONSILIERE

Sanatate

Frumusete

Moda si Stil

Divertisment


ReMedic.ro banner curatatcovoare.ro banner addox.ro schimb bannere


PARTENERI



NEWSLETTER

Vrei sa primesti saptamanal noutatile aparute pe frumusele.ro ? Te rugam sa introduci adresa ta de email:



frumusele.ro - TOATE SUNTEM FRUMUSELE !

Meniu bazat pe principiul asocierii alimentelor

Articol de Nicoleta | sâmbătă, 26 feb 2011 | Sanatate | Dieta | 3661 vizualizari
Meniu bazat pe principiul asocierii alimentelor
facebook share

Una dintre cele mai eficiente diete este cea bazata pe asocierea corecta a alimentelor in functie de informatia lor nutritionala, respectiv continutul de glucide si lipide.

In acest fel, iti va fi mai usor in lupta cu kilogramele intucat nu presupune restrictii asupra anumitor alimente ci doar putina atentie la modul in care le combini.

Iata un exemplu de meniu in care nu sunt asociate alimentele care contin glucide cu cele care contin lipide, in cadrul unei singure mese.

Urmand acelasi mod de asociere a alimentelor, iti poti crea propriul meniu, tinand cont de preferintele tale culinare, respectand insa criteriul de asociere.

Luni


Dimineata:
  • o portocala
  • un iaurt cu 0% grasime + 2 linguri cu fulgi de ovaz + o lingurita cu seminte de in + cateva stafide
  • Pranz:
  • piept de pui la cuptor cu salata verde + castraveti + zeama de lamaie + ulei de masline
  • Seara:
  • supa de legume
  • Marti


    Dimineata:
  • un kiwi
  • un iaurt cu 0% grasime + 2 linguri cu fulgi de secara + o lingurita cu seminte de in + cateva stafide
  • Pranz:
  • carne de curcan la cuptor cu salata de varza + zeama de lamaie + ulei de masline
  • Seara:
  • dovlecei umpluti cu salata de telina + ardei + sfecla rosie + zeama de lamaie + ulei de masline
  • Miercuri


    Dimineata:
  • un mar
  • omleta din 2 oua + branza de oaie (contine lipide si un procent foarte scazut de carbohidrati) + o rosie
  • Pranz:
  • peste (de preferat peste gras: somon, ton, hering, scrumbie) cu broccoli la cuptor + salata de telina + varza chinezeasca + zeama de lamaie + ulei de masline
  • Seara:
  • orez negru cu salata de castraveti + ardei + salata verde
  • Joi


    Dimineata:
  • un grapefruit
  • o felie de paine integrala + branza proaspata de vacu cu 0% grasime
  • Pranz:
  • pulpa de pui la gratar cu salata de sfecla rosie + varza + zeama de lamaie + ulei de masline
  • Seara:
  • supa de pui
  • Vineri


    Dimineata:
  • doua mandarine
  • un iaurt cu 0% grasime + 2 linguri cu fulgi de secara + o lingurita cu seminte de in + cateva stafide
  • Pranz:
  • carne de curcan la cuptor cu salata verde + zeama de lamaie + ulei de masline
  • Seara:
  • carne de vita la cuptor cu salata de varza + zeama de lamaie + ulei de masline
  • Sambata


    Dimineata:
  • o para
  • omleta din 2 oua si ciuperci taiate marunt + branza de oaie + o rosie
  • Pranz:
  • paste integrale cu sos de rosii si busuioc
  • Seara:
  • chiftelute marinate din carne de pui cu salata verde + varza chinezeasca + zeama de lamaie + ulei de masline
  • Duminica


    Dimineata:
  • 200-300 gr struguri
  • un iaurt cu 0% grasime + 2 linguri cu fulgi de ovaz + o lingurita cu seminte de in + cateva stafide
  • Pranz:
  • peste la gratar cu salata verde + zeama de lamaie + ulei de masline
  • Seara:
  • orez negru cu salata de sfecla rosie + varza + zeama de lamaie


  • Mai multe articole pe aceasta tema:
    Tags | 


    COMENTARII

    "Meniu bazat pe principiul asocierii alimentelor"

    Iulica zice:
    Cat timp se tine dieta asta?
    miercuri, 03 apr 2013 la ora 21:13   


    ADAUGA COMENTARIU

    "Meniu bazat pe principiul asocierii alimentelor"

    captcha  = 



    copyright © 2011 frumusele.ro | Toate drepturile rezervate.
    Reproducerea integrala sau partiala a textelor sau a fotografiilor din orice pagina a site-ului frumusele.ro este posibila numai cu acordul prealabil scris al administratorului site-ului.