frumusele.ro > Sanatate / Nutritie / Cafeaua - cum o bem si ce beneficii are asupra sanatatii
logo frumusele.ro
facebook icon Facebook   |   Consiliere!   |   Contact

Aboneaza-te la NEWSLETTER!

Vrei sa primesti in fiecare saptamana pe email noutatile de pe frumusele.ro???


Aboneaza-te cu adresa ta de email si in fiecare miercuri vei primi articolele postate in ultima saptamana.

ABONEAZA-TE
Necesarul Zilnic de Calorii

Calculeaza-ti necesarul zilnic de calorii cu ajutorul sistemului BMR si personalizeaza-ti meniul in functie de rezultatul obtinut cu ajutorul calculatorului de calorii!


Valoarea RMB arată cantitatea minimă de energie necesară pentru a îndeplini in condiții normale funcțiile fiziologice esențiale ale organismului.

CALCULEAZA
 CONSILIERE !

Nu esti sigura de tinuta ta?

Vrei sa stii ce alta coafura ti s-ar potrivi?

Ai probleme cu silueta?

Ai nevoie de idei noi pentru manichiura ta?

Vrei doar o nota din partea noastra?

Scrie-ne ce sfaturi doresti si specialistele noastre iti vor raspunde imediat!

CONSILIERE

Sanatate

Frumusete

Moda si Stil

Divertisment


ReMedic.ro banner curatatcovoare.ro banner addox.ro schimb bannere


PARTENERI



NEWSLETTER

Vrei sa primesti saptamanal noutatile aparute pe frumusele.ro ? Te rugam sa introduci adresa ta de email:



frumusele.ro - TOATE SUNTEM FRUMUSELE !

Cafeaua - cum o bem si ce beneficii are asupra sanatatii

Articol de Carmen | marți, 15 sep 2015 | Sanatate | Nutritie | 1556 vizualizari
Cafeaua - cum o bem si ce beneficii are asupra sanatatii
facebook share

Galerie Poze: Cafeaua - cum o bem si ce beneficii are asupra sanatatii
Galerie Poze: Cafeaua - cum o bem si ce beneficii are asupra sanatatii
Cafeaua are o multime de beneficii pentru sanatate daca stim sa o consumam intr-un mod sanatos. Cele mai importante beneficii sunt ca reduce riscul de diabet zaharat iar continutul bogat in antioxidanti reduce riscul de cancer de colon.

Pentru a profita la maximum de proprietatile cafelei dar si pentru a ne bucura din plin de energia pe care ne-o confera, exista cateva trucuri care ne pot ajuta:

Beti intotdeauna apa inainte de cafea
Cafeaua are efect diuretic si ne deshidrateaza asa ca este foarte important sa ne hidratam inainte cu un pahar mare de apa.

Alegeti cafea organica
O cafea sanatoasa nu poate fi decat una organica, cultivata si ingrijita fara a fi stropita cu diverse substante toxice - pesticidele modifica gustul, aroma si anuleaza o buna parte din proprietatile boabelor de cafea.

Tineti numarul caloriilor sub control
O ceasca de cafea are doar 5 calorii in timp ce o un espresso scurt doar o calorie. Adaugand frisca, zahar, siropuri, inghetata si alte arome nu facem decat sa adaugam cateva sute de calorii. Exista si variante "dietetice" ale acestora pe care le putem alege insa tot este bine sa fim atente la numarul caloriilor.

Evitati indulcitorii si aromele artificiale
Aromele artificiale si indulcitorii nu doar ca au multe calorii dar ne afecteaza si sanatatea. In locul indulcitorilor artificiali si ai zaharului, putem alege sa indulcim cafeaua cu sirop de artar, nectar de agave, miere, etc.

Cafea macinata acasa
Cafeaua cumparata deja macinata isi pierde din aroma cu trecerea timpului. Pentru a ne bucura de aroma si gustul cat mai intense, indicat ar fi sa cumparam cafeaua boabe si sa o macinam acasa inainte de preparare, ca sa isi pastreze si antioxidantii de care avem mare nevoie.

Arome naturale si antioxidanti
Exista multe metode naturale de a ne aroma cafeaua. Scortisoara este cea mai "populara" dintre acestea si reprezinta si un supliment de antioxidanti. Mai putem folosi: cacao, vanilie, roscova, cicoare, cuisoare, condimente uscate, ardei iute, piper etc.

Ce ziceti de o cafea cu ... unt de cocos?
Unora le place sa adauge lapte gras, unt sau smantana lichida in cafea. Ca sa mai reducem din numarul de calorii, putem inlocui oricare dintre aceste ingrediente cu untul de cocos - bogat in omega 3 si acid lauric, importante pentru sanatate. Si daca tot vorbim de cocos, am putea adauga si putin lapte de cocos in loc de frisca.

Cafeaua pe stomacul gol
Cofeina pe stomacul gol potoleste pofta de mancare dar influenteaza nivelul insulinei. Cafeaua se consuma intotdeauna dupa masa.

Hartia de filtru
Cafeaua contine pretiosii antioxidanti dar contine si diterpeni (compusi uleiosi ai boabei de cafea), care pot ridica nivelul de colesterol. Preparand cafeaua la filtru, acestia ajung mai greu in ceasca, hartia absorbind o buna parte din ei.

Cafeaua de dupa-amiaza?
Ca sa nu dezvoltam toleranta la cafeina si ca sa nu afectam calitatea somnului pe parcursul noptii, consumul de cafea ar trebui eliminat complet dupa orele 15-16. Un somn bun inseamna si o imunitate crescuta.

V-am facut pofta de o ceasca de cafea? :)

Mai multe articole pe aceasta tema:
Tags | 


ADAUGA COMENTARIU

"Cafeaua - cum o bem si ce beneficii are asupra sanatatii"

captcha  = 



copyright © 2011 frumusele.ro | Toate drepturile rezervate.
Reproducerea integrala sau partiala a textelor sau a fotografiilor din orice pagina a site-ului frumusele.ro este posibila numai cu acordul prealabil scris al administratorului site-ului.