frumusele.ro > Sanatate / Nutritie / Cele mai bune alimente pentru prevenirea imbatranirii
logo frumusele.ro
facebook icon Facebook   |   Consiliere!   |   Contact

Aboneaza-te la NEWSLETTER!

Vrei sa primesti in fiecare saptamana pe email noutatile de pe frumusele.ro???


Aboneaza-te cu adresa ta de email si in fiecare miercuri vei primi articolele postate in ultima saptamana.

ABONEAZA-TE
Necesarul Zilnic de Calorii

Calculeaza-ti necesarul zilnic de calorii cu ajutorul sistemului BMR si personalizeaza-ti meniul in functie de rezultatul obtinut cu ajutorul calculatorului de calorii!


Valoarea RMB arată cantitatea minimă de energie necesară pentru a îndeplini in condiții normale funcțiile fiziologice esențiale ale organismului.

CALCULEAZA
 CONSILIERE !

Nu esti sigura de tinuta ta?

Vrei sa stii ce alta coafura ti s-ar potrivi?

Ai probleme cu silueta?

Ai nevoie de idei noi pentru manichiura ta?

Vrei doar o nota din partea noastra?

Scrie-ne ce sfaturi doresti si specialistele noastre iti vor raspunde imediat!

CONSILIERE

Sanatate

Frumusete

Moda si Stil

Divertisment


ReMedic.ro banner curatatcovoare.ro banner addox.ro schimb bannere


PARTENERI



NEWSLETTER

Vrei sa primesti saptamanal noutatile aparute pe frumusele.ro ? Te rugam sa introduci adresa ta de email:



frumusele.ro - TOATE SUNTEM FRUMUSELE !

Cele mai bune alimente pentru prevenirea imbatranirii

Articol de Alexandra | duminică, 22 ian 2012 | Sanatate | Nutritie | 3175 vizualizari
Cele mai bune alimente pentru prevenirea imbatranirii
facebook share

Galerie Poze: Cele mai bune alimente pentru prevenirea imbatranirii
Galerie Poze: Cele mai bune alimente pentru prevenirea imbatranirii
Galerie Poze: Cele mai bune alimente pentru prevenirea imbatranirii
Galerie Poze: Cele mai bune alimente pentru prevenirea imbatranirii
Galerie Poze: Cele mai bune alimente pentru prevenirea imbatranirii
Galerie Poze: Cele mai bune alimente pentru prevenirea imbatranirii
Galerie Poze: Cele mai bune alimente pentru prevenirea imbatranirii
De ce prevenirea imbatranirii? Fiindcă trebuie să ne păstrăm corpul - și organismul în general - cât mai tânăr cu putință pentru o perioadă cât mai îndelungată, asa incat vă propunem o scurta listă cu alimente ce ajută in a ne menține corpul frumos si sănătos!

Ca o regulă generală, pentru a preveni îmbătrânirea, încercați să țineți cât mai scăzut consumul de zahăr și de sare, scădeți aportul de calorii și de grăsimi saturate și creșteți aportul de fructe și legume proaspete, pește gras și cereale integrale.

Pe lângă aceste simple lucruri :), următoarele alimente sunt recunoscute pentru proprietățile lor de prevenire a imbatranirii și ar trebui să le includeți în mod regulat în dietele voastre:

1. Avocado:
Avocado este bogat în vitamina E, care este un bine-cunoscut antioxidant - ce menține pielea sănătoasă și previne îmbătrânirea acesteia. De asemenea, este bogat în potasiu - ce previne retenția de lichide și a hipertensiunii arteriale. Acesta conține cantități mari de grăsimi sănătoase mono-saturate, ce ajută la reducerea nivelului de colesterol RĂU din organism.

2. Fructe de Pădure:
Toate fructele de pădure - căpșuni, afine, mure și zmeura - sunt pline de fibre, vitamine, minerale și antioxidanți care ajută la prevenirea cancerului și a bolilor de inimă și previn îmbătrânirea.

3. Legume Crucifere:
Toate legumele crucifere - varza, conopida, broccoli - conțin un puternic antioxidant care ajută la descompunerea estrogenilor din organism. Acesta protejează împotriva cancerului de sân, cancerului ovarian și a altor tipuri de cancer legate de estrogen. În plus, broccoli conține alți compuși care protejează împotriva cancerului în general și a bolilor de inimă.

4. Tomate (roșii):
În general, consumul de tomate este benefic împotriva anumitor tipuri de cancer, degenerescență maculară și cataractă - și ajută la menținerea funcției mentale în timpul imbatranirii.
Tomatele conțin licopen, ce face parte din familia carotenoidelor și este de două ori mai puternic decât beta-carotenul.
Studii recente arată că licopenul reduce riscul cancerului de sân, pulmonar și de colon. Roșiile mai conțin și antioxidantul glutation - care stimulează funcția imunitară.
Trebuie remarcat faptul că roșiile sunt mai bine consumate fierte - deoarece căldura face antioxidanții prezenți în roșii mai ușor de procesat pentru organism.

5. Usturoi:
Usturoiul este una dintre cele mai vechi si cunoscute surse naturale de antioxidanti, deoarece este foarte bogat în aceștia.
Acești antioxidanți ajută la reducerea riscului bolilor de inimă, a multor forme de cancer și bineînțeles, la prevenirea imbatranirii. Usturoiul stimulează sistemul imunitar și protejează împotriva multor boli infecțioase.

6. Ceai:
Ceaiul este, probabil, una dintre cele mai frecvent consumate băuturi din lume. El ajută la protejarea împotriva bolilor de inimă, cancerului, accidentelor vasculare și a multor altor boli.
Se credea că ceaiul verde conține cantități mai mari de antioxidanți decât ceaiul negru, dar studii recente au arătat că ambele sunt la fel de benefice.

7. Spanac:
S-a constatat că spanacul protejează împotriva multor boli, inclusiv cancerul și bolile de inimă. Spanacul este util în special în prevenirea degenerescenței maculare și pierderii vederii odată cu vârsta.
Acestea se datorează conținutului său de luteină - un puternic antioxidant găsit în spanac și este pigmentul principal în maculă.

8. Morcovi:
După cum probabil știți, morcovii sunt bogați în beta-caroten - un antioxidant puternic cu un rol protector împotriva multor tipuri de cancer precum cancerul pulmonar, de sân, vezică urinară și esofagian, cât și a altor boli precum cele de inimă.
Ca și tomatele, morcovii sunt mai bine consumați fierți deoarece conțin antioxidanți mai ușor de procesat decât morcovii cruzi.

Mai multe articole pe aceasta tema:
Tags | 


ADAUGA COMENTARIU

"Cele mai bune alimente pentru prevenirea imbatranirii"

captcha  = 



copyright © 2011 frumusele.ro | Toate drepturile rezervate.
Reproducerea integrala sau partiala a textelor sau a fotografiilor din orice pagina a site-ului frumusele.ro este posibila numai cu acordul prealabil scris al administratorului site-ului.