frumusele.ro > Sanatate / Sport si Fitness / Exercitii fizice pentru acasa
logo frumusele.ro
facebook icon Facebook   |   Consiliere!   |   Contact

Aboneaza-te la NEWSLETTER!

Vrei sa primesti in fiecare saptamana pe email noutatile de pe frumusele.ro???


Aboneaza-te cu adresa ta de email si in fiecare miercuri vei primi articolele postate in ultima saptamana.

ABONEAZA-TE
Necesarul Zilnic de Calorii

Calculeaza-ti necesarul zilnic de calorii cu ajutorul sistemului BMR si personalizeaza-ti meniul in functie de rezultatul obtinut cu ajutorul calculatorului de calorii!


Valoarea RMB arată cantitatea minimă de energie necesară pentru a îndeplini in condiții normale funcțiile fiziologice esențiale ale organismului.

CALCULEAZA
 CONSILIERE !

Nu esti sigura de tinuta ta?

Vrei sa stii ce alta coafura ti s-ar potrivi?

Ai probleme cu silueta?

Ai nevoie de idei noi pentru manichiura ta?

Vrei doar o nota din partea noastra?

Scrie-ne ce sfaturi doresti si specialistele noastre iti vor raspunde imediat!

CONSILIERE

Sanatate

Frumusete

Moda si Stil

Divertisment


ReMedic.ro banner curatatcovoare.ro banner addox.ro schimb bannere


PARTENERI



NEWSLETTER

Vrei sa primesti saptamanal noutatile aparute pe frumusele.ro ? Te rugam sa introduci adresa ta de email:



frumusele.ro - TOATE SUNTEM FRUMUSELE !

Exercitii fizice pentru acasa

Articol de Carmen | sâmbătă, 05 ian 2013 | Sanatate | Sport si Fitness | 5415 vizualizari
Exercitii fizice pentru acasa
facebook share

Orice frumusica isi doreste sa aiba o silueta supla, frumoasa, cu forme bine definite si tonifiata.
Exercitiile fizice nu trebuie sa lipseasca din ritualul de ingrijire pentru a avea o astfel de silueta, ca sa nu mai vorbim despre adoptarea unui stil de viata echilibrat si a unei diete sanatoase.

Probabil ca deja ridici din spranceana gandindu-te ca "da, bine ... nu am timp de sala, mananc pe fuga si dorm putin" sau “nu pot merge la sala pentru ca nu am echipament”, “nu am o sala aproape de casa”, “lucrez pana tarziu, nu am cum sa ajung la sala" etc., dar trebuie sa stii ca exercitiile fizice se pot face si acasa, timp de cateva minute.

Este adevarat ca nu sunt la fel de eficiente precum cele de la sala si ca rezultatele se vad dupa mai mult timp dar ... decat deloc, este suficient si atat.

Lista de exercitii fizice pentru acasa este recomandat sa cuprinda:

  • abdomene;
  • fandari si genuflexiuni;
  • exercitii pentru piept si spate;
  • flotari;
  • extensii pe spate din pozitie culcat;
  • dans pe muzica ta preferata;
  • exercitii pentru picioare si brate;
  • sarituri cu coarda.

  • Pe langa aceste exercitii carora trebuie sa le acorzi o mica parte din timpul tau, mai poti "imbina utilul cu placutul" si sa faci astfel cateva exercitii fizice acasa, simultan cu alte activitati:

    1. Exercitii pentru fund


    Pentru tonifierea fesierilor, incordeaza-ti fundul (ambele fese odata sau alternativ) apoi relaxeaza-l si repeta exercitiul in cateva serii atunci cand stai pe canapea sau in fotoliu la tv, pe laptop, citind o carte sau o revista ori atunci cand te ocupi de treburile casei.
    La fel poti face si in timp ce stai la masa si mananci :)

    2. Tonifierea bratelor si picioarelor


    Fa cateva miscari ferme si relativ rapide cu bratele, in sus si-n jos sau in lateral, ca la inviorarea de dimineata.

    Un alt exercitiu pentru brate ar ca stand pe canapea, sa te sprijini in brate, sa intinzi picioarele in fata, sa lasi fundul in jos pe langa marginea canapelei si sa faci astfel fandari sustinandu-te numai cu in brate si calcaie. Repeta de cateva ori exercitiul, pana simti caldura in muschii bratelor.

    Stand pe canapea/fotoliu, rezemata de spatar si cu talpile pe podea, indreapta picioarele inainte, mentine pozitia si intinde varfurile talpilor inainte si inapoi de 2-3 ori dupa care coboara talpile inapoi pe podea. Repeta de exercitiul de 10 ori in cate 2-3 serii.

    3. Imbunatateste-ti echilibrul


    Oricand ai 2-3 minute libere, stai cand pe un picior, cand pe celalalt, cu mainile ridicate in lateral, cu fata inainte dar cu ochii inchisi. Pentru a-si mentine echilibrul, corpul tau va incorda musculatura fesierilor, a spatelui, a abdomenului si a gambelor.

    4. Exercitii pentru genunchi ... in bucatarie


    Atunci cand gatesti sau pur si simplu, iti faci cafeaua :) ... fa 20 de genuflexiuni cat timp astepti sa fiarba mancarea, sa fiarba cafeaua sau sa se raceasca un preparat.

    5. Exercitii pentru detensionarea gatului


    Munca de birou de regula provoaca migrene si dureri de gat care pot fi prevenite cu un exercitiu simplu: stai dreapta, fixeaza-ti palma pe frunte si impinge capul cu toata puterea contra palmei de 5 ori dupa care repeta acelasi exercitiu pentru fiecare tampla in parte si pentru zona de deasupra cefei.

    6. Exercitii pentru solduri in fata chiuvetei


    Cat timp ce speli vasele sau esti in baie si te speli pe maini ori pe dinti, poti incepe sa-ti misti soldurile de la stanga la dreapta si invers, ca intr-un dans, sau poti face fandari combinate cu ridicari pe varfuri.

    7. Urca scarile doua cate doua


    Urcatul scarilor este un exercitiu solicitant care te ajuta sa iti tonifici musculatura picioarelor si feselor. Urca treptele doua cate doua incepand intr-un ritm lent si apoi marind viteza.

    8. Miscari lente


    Rezistenta muschilor este solicitata mai mult atunci cand executi exercitii fizice incetinite. Concentreaza-te asupra exercitiului ales si executa-l lent, pana simti cum lucreaza muschii.

    9. Abdomen plat ... stand pe canapea


    Iti poti lucra abdomentul in timp ce stai pe canapea astfel: stand in sezut pe marginea canapelei, indreapta spatele si inclina-te din talie stanga-dreapta, inainte si inapoi de cateva ori, tinand abdomenul bine incordat.
    Sau mai poti face acest exercitiu: intinde-te complet pe canapea si apoi ridica-te in picioare de cateva ori.

    Nu ar trebui totusi evitate nici exercitiile in aer liber, macar de 2 ori pe saptamana:

    - iesi afara si alearga
    - sari coarda
    - mergi cu bicicleta sau rolele
    - joaca tenis sau badminton

    Nu uita ca exercitiile fizice sunt necesare nu numai pentru o silueta frumoasa si tonifiata ci si pentru mentinerea sanatatii inimii, pentru cresterea flexibilitatii, pentru arderea grasimilor, pentru reducerea stresului ... toate acestea ajutandu-te sa ai o sanatate de fier.

    Tu ce exercitii fizice faci acasa pentru mentinerea siluetei?
    Asteptam si alte propuneri in sectiunea de comentarii de mai jos, pentru a intregi lista!

    Mai multe articole pe aceasta tema:
    Tags | 


    ADAUGA COMENTARIU

    "Exercitii fizice pentru acasa"

    captcha  = 



    copyright © 2011 frumusele.ro | Toate drepturile rezervate.
    Reproducerea integrala sau partiala a textelor sau a fotografiilor din orice pagina a site-ului frumusele.ro este posibila numai cu acordul prealabil scris al administratorului site-ului.