frumusele.ro > Sanatate / Sport si Fitness / Exercitii fizice potrivite formei corpului tau
logo frumusele.ro
facebook icon Facebook   |   Consiliere!   |   Contact

Aboneaza-te la NEWSLETTER!

Vrei sa primesti in fiecare saptamana pe email noutatile de pe frumusele.ro???


Aboneaza-te cu adresa ta de email si in fiecare miercuri vei primi articolele postate in ultima saptamana.

ABONEAZA-TE
Necesarul Zilnic de Calorii

Calculeaza-ti necesarul zilnic de calorii cu ajutorul sistemului BMR si personalizeaza-ti meniul in functie de rezultatul obtinut cu ajutorul calculatorului de calorii!


Valoarea RMB arată cantitatea minimă de energie necesară pentru a îndeplini in condiții normale funcțiile fiziologice esențiale ale organismului.

CALCULEAZA
 CONSILIERE !

Nu esti sigura de tinuta ta?

Vrei sa stii ce alta coafura ti s-ar potrivi?

Ai probleme cu silueta?

Ai nevoie de idei noi pentru manichiura ta?

Vrei doar o nota din partea noastra?

Scrie-ne ce sfaturi doresti si specialistele noastre iti vor raspunde imediat!

CONSILIERE

Sanatate

Frumusete

Moda si Stil

Divertisment


ReMedic.ro banner curatatcovoare.ro banner addox.ro schimb bannere


PARTENERI



NEWSLETTER

Vrei sa primesti saptamanal noutatile aparute pe frumusele.ro ? Te rugam sa introduci adresa ta de email:



frumusele.ro - TOATE SUNTEM FRUMUSELE !

Exercitii fizice potrivite formei corpului tau

Articol de Carmen | sâmbătă, 16 iul 2011 | Sanatate | Sport si Fitness | 11024 vizualizari
Exercitii fizice potrivite formei corpului tau
facebook share

Galerie Poze: Exercitii fizice potrivite formei corpului tau
Galerie Poze: Exercitii fizice potrivite formei corpului tau
Galerie Poze: Exercitii fizice potrivite formei corpului tau
Galerie Poze: Exercitii fizice potrivite formei corpului tau
Galerie Poze: Exercitii fizice potrivite formei corpului tau
Galerie Poze: Exercitii fizice potrivite formei corpului tau
Galerie Poze: Exercitii fizice potrivite formei corpului tau
Galerie Poze: Exercitii fizice potrivite formei corpului tau
Galerie Poze: Exercitii fizice potrivite formei corpului tau
Pentru fiecare tip de silueta in parte, exista o serie de exercitii fizice ce ne pot ajuta fie sa ajungem la greutatea dorita fie sa ne putem echilibra dimensiunile corpului.

Silueta: mar


Cele cu silueta tip mar tind sa aiba partea de sus a corpului mai voluminoasa si mai rotunda iar picioarele mai subtiri.
Exercitiile indicate trebuie sa fie unele care sa reduca din stratul de grasime abdominala: abdomene, genuflexiuni, fandari si exercitii cu greutati, lucrate in cate 3-4 serii a cate 20 de repetari.

Foarte important pentru acest tip de silueta este si mersul pe jos sau chiar inotul. Aceste activitati sunt indicate pentru a mai creste nivelul de activitate generala, importanta pentru tonus si pentru accelerarea metabolismului.

Silueta: Para


Caracteristica acestei siluete este dimensiunea mai mare a soldurilor in comparatie cu cea a umerilor, care sunt mai ingusti.
Obiectivul principal pentru forma corpului para este sa se lucreze intens zona soldurilor pentru a o reduce si intarirea umerilor prin exercitii adecvate: prese la umar, genuflexiuni cu greutati si ridicarea cu mana a greutatilor in lateral sau spre spate din pozitia culcat, pentru a lucra muschii din spatele umerilor.

Sunt necesare 4 serii a cate 10 repetari, de cel putin 2 ori pe saptamana, pentru ca rezultatele sa fie vizibile. Vei lucra corpul astfel incat sa capete aspect de clepsidra, silueta clepsidra fiind considerata forma ideala pentru corpul unei femei.

Silueta: Clepsidra


Sculptarea zonei abdominale este elementul cheie pentru mentinerea formei de clepsidra a corpului.
Exercitiile trebuie sa constea in abdomene lucrate atat in plan orizontal cat si in plan inclinat, extensii pe spate pentru lucrarea muschilor spatelui precum si exercitii la sol de ridicare a picioarelor astfel incat sa se solicite si muschii abdominali laterali si inferiori.

Aceste exercitii lucrate in cate 4 serii a cate 15-20 de repetari, ajuta si la dezvoltarea unei posturi mai bune, astfel incat sa nu mai ai tendinta sa te cocosezi, sa scoti abdomenul in fata si sa impingi bazinul inainte.

Silueta: Triunghi inversat


Dezvoltarea picioarelor si conturarea soldurilor este vitala pentru cele cu silueta in forma de triunghi inversat, pentru a putea echilibra astfel diferenta dintre latimea mare a umerilor si cea redusa a soldurilor.

Activitatea fizica pentru partea superioara a corpului trebuie sa fie redusa pentru a nu dezvolta umerii si mai mult. Toata atentia trebuie indreptata catre zona inferioara a corpului, care trebuie lucrata intens cu exercitii specifice dezvoltarii si intaririi soldurilor: presa pentru picioare, genuflexiuni, bicicleta, lucrarea muschilor coapselor la aparate gen aductor si abductor, alergare pe banda si orice alt aparat care lucreaza picioarele.
Lucreaza toate exercitiile in cate trei seturi a cate 12 repetari fiecare pentru a obtine rezultate.

Silueta: Svelta


Persoanele zvelte sunt de regula foarte slabe si fara forme.
Nu sunt indicate exercitiile cardiovasculare pentru ca desi au rolul de a creste anduranta si a tonifia corpul, pentru fetele zvelte au si un efect negativ: duc la pierderea tesutului adipos si deci, la orice rotunjime a corpului.

Asadar, trebuie alese exercitii care sa fie lucrate in mod regulat de doua-trei ori pe saptamana si care sa lucreze tot corpul, pentru a se dezvolta proportional si pentru a fi tonifiat: exercitii pentru intarirea muschilor fesieri, a muschilor pieptului, ai soldurilor si ai spatelui.

Silueta: Atletica


Cum deja corpul are o forma atletica, adica musculatura dezvoltata, trebuie evitate exercitiile de forta sau care cresc si mai mult masa musculara.
Trebuie alese numai exercitii cardio, care sa mentina un tonus bun al intregului corp: banda, bicicleta, aerobic.

Silueta: inalta


Pentru fetele inalte, exercitiile ar trebui sa fie exclusiv destinate imbunatatirii posturii corpului pentru ca stim foarte bine ca persoanele inalte au tendinta de a se cocosa, de a tine capul mai mereu aplecat, de a isi incovoia umerii, etc.

Trebuie lucrat foarte mult spatele pentru a intari musculatura si umerii pentru a sustine spatele si capul drept: extensii pe spate, abdomene cu trunchiul rasucit in partea opusa picioarelor, ridicarea de greutati pentru tonifierea umerilor, bicicleta pentru brate, etc.

Silueta: Miniona


Fetele micute de statura trebuie sa fie atente sa nu isi lucreze muschii corpului excesiv, pentru ca avand un corp scund nu vor face decat sa se lateasca si sa para mai grasute.
Nici exercitiile fizice de slabire nu sunt indicate pentru ca un corp mic care isi pierde si din volum, va parea si mai mic, mai copilaresc.

Trebuie urmat un program echilibrat de exercitii: o combinatie de exercitii cardiovasculare cum ar fi aerobic, jogging sau inot si chiar si Pilates. Toate acestea trebuie urmate si de exercitii de stretching, foarte importante pentru muschii lucrati care au nevoie sa se relaxeze.

Mai multe articole pe aceasta tema:
Tags | 


COMENTARII

"Exercitii fizice potrivite formei corpului tau"

anuxandreea zice:
ador acest site dar nu stiu daca sa-mi fac cont sau nu! adica ma va costa ceva ?
sâmbătă, 02 nov 2013 la ora 21:06   
olguta zice:
sunt minunate chiar au si efect
sâmbătă, 11 mai 2013 la ora 09:28   


ADAUGA COMENTARIU

"Exercitii fizice potrivite formei corpului tau"

captcha  = 



copyright © 2011 frumusele.ro | Toate drepturile rezervate.
Reproducerea integrala sau partiala a textelor sau a fotografiilor din orice pagina a site-ului frumusele.ro este posibila numai cu acordul prealabil scris al administratorului site-ului.